همکاری در فروش محصولات شهر حجاب

همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ چیست و چگونه میتواند برای شما در آمد ایجاد کند؟

آیا شما هم تمایل دارید از فضای اینترنت و کسب و کار آنلاین در آمد کسب کنید؟

به مشارکت در فروش کالا علاقه مند هستید؟

آیا از خریدتان راضی هستید و تمایل دارید سیستم همکاری در فروش شهر حجاب را به دیگران معرفی کنید و از این طریق در آمد کسب کنید؟

هیچ میدانستید یکی از روش های کسب در آمد جدید که بسیار هیجان انگیز و پرطرفدار است سیستم همکاری در فروش کالاست ؟

تعریف همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ

همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ (affiliate-marketing) یک سیستم کسب در آمد آنلاین و نوین می باشد که تا چندی پیش اثری از آن به صورت جدی در وب فارسی به چشم نمیخورد. تعاریف بسیاری برای همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ آورده شده است اما ما به یک تعریف دقیق و علمی و همچنین یک تعریف ساده و کاربردی از سیستم همکاری در فروش بسنده خواهیم کرد. طبق تعریف دقیق همکاری در فروش که اسامی دیگری نظیر بازاریابی واسطه ای یا بازاریابیِ رابطه ای هم دارد، اینطور تعبیر میشود که در یک فرآیند فروش که معمولا بر بستر اینترنت انجام میشود شما (بازاریاب یا ناشر ) با نشر و معرفی محصول از طرق مختلف به واسطه سیستم همکاری در فروش می‌توانید بدون داشتن محصول و یا خدماتی، پورسانت از فروش محصولات دیگران(به عنوان مثال محصولات وب سایت شهر حجاب) را دریافت کنید. همکاری در فروش که بعضی افراد تلفظ انگلیسی آن یعنی افیلیت مارکتینگ Affiliate Marketing را به‌کار می‌برند یک تعریف ساده تر هم دارد که بر مبنای سیستم همکاری در فروش شهر حجاب آن را نیز برای شما توضیح میدهیم.

 

ثبت نام و شروع کار با همکاری سایت افیلی:

در این روش شما بعد از ثبت نام به عنوان ناشر یا همکار در فروش یک پنل پیشرفته دریافت خواهید کرد که به تمام اطلاعات و آمار فروش و مشتریان خود دسترسی خواهید داشت. در این روش شما میتوانید لینک اختصاصی یا بنر های خاصی را برای تبلیغات از طریق پنل مربوطه برداشت کرده و تبلیغات و انتشار آن را انجام دهید. این روش مشابه سیستم همکاری در فروش سایت های مطرحی مثل آمازون و دیجی کالا می باشد.

حتما ادامه متن را با دقت مطالعه کنید آشنایی خوب و عمیق با سیستم پیش نیاز در آمد زایی شماست پس عجله نکنید و با صبر و شکیبایی کلیه توضیحات را مطالعه فرمایید.

سیستم همکاری در فروش چگونه کار می‌کند؟
افیلیت مارکتینگ از چهار رکن اصلی تشکیل شده که در ابتدا آنها را توضیح می‌دهیم سپس با یک مثال عملی نشان می‌دهیم که چطور می‌توانید از این مدل بازاریابی کسب درآمد کنید.

ارکان اصلی سیستم همکاری در فروش به شرح زیر است:

فروشگاه:

فروشگاه اینترنتی در اصل همان فروشنده و برندی است که برای فروش کالا و خدمات از روش بازاریابی از طریق همکاری در فروش اقدام می‌کند.
برای این منظور فروشگاه اینترنتی برای فروش کالا و خدمات از طریق افییلت مارکترها یا ناشران یا بازاریابان؛ نرم‌افزار افیلیت مارکتینگ مناسب برای محصولات خود را طراحی می کند.

همکار فروش (بازاریاب یا افیلیت):

افرادی همانند شما که با انتشار لینکهای برنامه همکاری در فروش به تبلیغ محصولات و فروش آنها کمک میکنند و در ازای فروش محصولات مبلغی را تحت عنوان کمیسیون (پورسانت فروش) دریافت می‌کنند.

مشتری:

افرادی که قصد خرید از فروشگاه را دارند و توسط شما و از طریق سایت یا کانال یا یک گروه خانوادگی به فروشگاه معرفی شده‌اند.

نرم‌افزار و شبکه همکاری در فروش:

نرم‌افزار همکاری در فروش برنامه‌ای تحت وب است که فروشگاه جهت مدیریت و پشتیبانی همکاران فروش پیاده‌سازی کرده و در اختیار همکاران فروش (شما) قرار می‌دهد. در واقع شبکه همکاری در فروش یک واسط میان فروشگاه‌ها و همکاران فروش است تا بتوانند به راحتی با یک‌دیگر تعامل برقرار کنند.
یک مثال عملی:
همانطور که قبلا گفتیم تقریبا تمامی افرادی که به نوعی با دنیای آنلاین در ارتباط هستند می‌توانند از این طریق کسب درآمد کنند اما میزان درآمدشان کاملا وابسته به توانایی‌هایشان است برای مثال در صورتی که شما یک بلاگر حرفه‌ای باشید و ورودی ارگانیک بالایی داشته باشید یا یک پیج اینستاگرام با تعداد بالایی فالور قطعا درآمد بیش‌تری نسبت به یک شخص معمولی خواهید داشت.
ما در این مثال قصد داریم یک فرد کاملا عادی را در نظر بگیریم که نه اینفلوئنسر است و نه وبسایت یا وبلاگ پربازدیدی دارد فرض کنید دوست شما به دنبال خرید یک چادر یا یک مقنعه  است و از شما درخواست راهنمایی و کمک جهت خرید می‌کند شما بعد از بررسی به وی پیشنهاد خرید یکی از چادرها و یا محصولات از سایت شهر حجاب را می‌دهید حال به او می‌گویید که جهت خرید می‌تواند از لینک افیلیت (به آن لینک معرف هم می‌گویند) شما اقدام به خرید از شهر حجاب کند. این لینک نیز در پنل شما قابل دسترسی و برداشت است.

در واقع کافی است به هر روشی که می‌توانید شهر حجاب را از طریق لینک افیلیت خود یا بنر های قرار داده شده در پنلتان به دوستان و آشنایانتان و مخاطبانتان معرفی کنید و علاوه بر تخفیف 20 هزار تومانی برای مشتری، بابت خرید آنها از ما نیز 7 درصد کمیسیون دریافت کنید.

چطور با شهر حجاب از این طریق همکاری را شروع کنیم؟
ما برای ارائه خدمات بهتر به همکاران فروش از شبکه همکاری در فروش افیلی کمک گرفته‌ایم کافی است از طریق لینک زیر وارد وبسایت افیلی شده و به عنوان ناشرثبت نام نمایید و طبق آموزش موجود در ویدئو زیر لینک افیلیت خود را بسازید، همین!

https://my.affili.ir/auth/register

 

اگر توضیحات برای شما مبهم است یا هنوز نیاز به آموزش استفاده از پنل افیلی دارید لطفا ویدئوی آموزشی زیر را تماشا کنید.

مشاوره و پشتیبانی خرید چادر مشکی

 

شماره تماس پشتیبانی افیلی:
021-91015916