تریدینگ شاپ آکادمی حسناوی، بهترین فروشگاه ابزار ترید

فروشگاه ستاپ معاملاتی آکادمی حسناوی

معرفی آکادمی حسناوی

تیم حسناوی آکادمی از سال 1397 فعالیت خود را در بازار کریپتو کارنسی با توجه به استانداردها و روشهای به روز دنیا و همچنین تحلیل گری بازار های مالی و مشاوره در زمینه ارز های دیجیتال و سبدگردانی همچنین مفاهیم ابتدایی این حوزه به همراه روش‌ های تجزیه‌ و تحلیل بازار ارزهای دیجیتال مانند تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال، آغاز کرد.

وب سایت گروه آکادمی حسناوی همچنین دارای فروشگاه ابزار ترید و تریدینگ شاپ آکادمی حسناوی نیز می باشد.

فروشگاه ابزار ترید ارز دیجیتال و مارکتینگ و فارکس آکادمی حسناوی، به زودی به بهترین فروشگاه تریدینگ شاپ تبدیل خواهد شد و به شما کمک خواهد کرد تا با خرید ستاب معاملاتی ترید، از ترید کردن و معامله گری لذت ببرید.

پس جهت خرید آنلاین ابزار تریدینگ شاپ و تجهیزات ستاپ تریدینگ آکادمی حسناوی، محصولات مورد نظر خود را از سایت آکادمی حسناوی انتخاب کنید تا بدون هزینه پستی و به صورت ارسال رایگان، سفارشت رو به صورت رایگان در هر کجای ایران، درب منزل تحویل داده شود.

در این قسمت از مقاله، دو محصول پر فروش آکادمی حسناوی را برایتان معرفی می کنیم.

کتابچه الگوها و کندل استیک ها تمام رنگی

اگر دنبال یک منبع کامل و جامع برای یادگیری کندلها و الگوهای ترید هستید قصد داریم شما رو با این کتابچه کندل ها و پترن ها و الگوهای کلاسیک آشنا کنیم. در این کتابچه اصلی ترین و مهمترین الگوهای کندلی و تکنیکال به شما آموزش داده شده است. این کتابچه کندل ها و پترن ها تمام الگوهای تکنیکال، کلاسیک و کندلی همراه با مثال های کاربردی به شما آموزش داده شده است.

خرید دفترچه کندل استیک به شما کمک می کند تا صعودی و نزولی بودن بازار را پیش بینی کنید، آن هم بدون هیچ ابزاری!! کندل استیک در اصل همان نمودار شمعی است که در بازارهای مالی برای نمایش دادن قیمت یک دارایی استفاده می شود. کندل ها به رنگ های سبز و قرمز هستند و اکثراً به این دو رنگ دیده می شوند. با استفاده از کندل استیک ها (candle sticks) نیازی به اندیکاتورهای مختلف نخواهید داشت و به سادگی روند قیمت برای شما مشخص خواهد بود.

کندل استیک ها اشکال یا به نوعی الگوهای خاصی را پدید می آورند که تحلیل گران با مشاهده این الگوها روند بازار را پیش بینی می کنند.

کتابچه کندل استیک ها

کندل استیک ها به ۳ شکل میله ای و خطی و شمعی دیده می شوند که در این دفترچه ما نمودارهای شمعی را آموزش داده ایم؛ اگر هم کمی دقت کنید غالباً نمودار قیمت ارزهای دیجیتال به شکل شمعی هستند. جالب است بدانید که کندل استیک ها از سال ۱۷۰۰ میلادی کاربرد داشته اند و برای قیمت برنج از آنها استفاده می کردند.

 

دفتر ژورنال نویسی معاملاتی ترید ارز دیجیتال، فارکس و بورس

ژورنال معاملاتی ارز دیجیتال یا تریدینگ ژورنال یا دفترچه یادداشت معاملاتی دفترچه ای است که می‌توانید از آن برای ثبت معاملات خود استفاده کنید. معامله‌گران از ژورنال معاملاتی ارز دیجیتال برای بررسی و ارزیابی معاملات و اشتباهات خود استفاده می‌کنند. این ژورنال معاملاتی به شما کمک می‌‌کند تا با ثبت معاملات و استراتژی‌ها، متوجه اشتباهات و ایرادات خود شده و با رفع اشتباهات و بهبود معاملات خود، به بهترین استراتژی معاملاتی شخصی برسید و به یک معامله‌گر منضبط و حرفه‌ای و موفق تبدیل شوید.

خرید دفتر ژورنال نویسی ترید روزانه

چرا باید از ژورنال معاملاتی ترید ارز دیجیتال استفاده کنیم؟

انسان ذاتاً موجودی فراموشکار و علاقه‌مند به تجربه و اشتباه کردن است. این موضوع در بازارهای مالی ارز دیجیتال و بحث معامله‌گری و سرمایه‌گذاری بسیار مشهود است و می‌بینید یک تریدر یک اشتباه واحد را ممکن است چندین و چندبار دیگر هم تکرار کند و با فراموش‌کردن اشتباهات گذشته یا عدم کنترل احساسات و هیجان دوباره همان اشتباه قبلی را تکرار کند و متحمل ضرر و زیان شدید شود.

ژورنال معاملاتی شما گزارشی از تمام فعالیتهای معاملاتی شما است که پایبندی مستمر به آن به شما کمک می‌کند تا عملکرد سیستم معاملاتی و همچنین احساسات و هیجانات خود را کنترل کنید.

ژورنال معاملاتی باعث افزایش نظم و انضباط شما در معاملات و بالا بردن اطلاعاتتان درباره روانشناسی معاملات می‌شود. با استفاده از این ژورنال می‌توانید نقاط قوت و ضعف در سبک و استراتژی معاملاتی خود را شناسایی کنید. همچنین شما را به فردی متعهد تبدیل کرده و دقت شما را در هنگام تحلیل معاملات بالقوه افزایش می‌دهد.

کافه ترید در مشهد

همچنین آکادمی حسناوی، اولین کافه ترید فعال در مشهد می باشد. جهت رزرو کافه ترید به سایت آکادمی حسناوی مراجعه نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *