معرفی 4 مدل چادر مشکی ویژه پیاده روی اربعین کربلا

چادر مخصوص پیاده روی اربعین

با توجه به درخواست های مکرر شما عزیزان در مورد چادرهای راحت و مناسب برای پیاده روی اربعین حسینی، در این مقاله برای بانوان گرامی‌ که قصد شرکت در راهپیمائی میلیونی اربعین حسینی را دارند، 4 مدل چادر زیر معرفی می گردند.

داشتن پوشش مناسب برای پیاده روی اربعین اهمیت بسیار بالایی دارد. لذا بهتر است در انتخاب پوشش خود برای پیاده روی تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا بهترین پوشش را برای خود انتخاب کنید. چادر مناسب برای پیاده روی اربعین باید از نوع چادر های گشاد و آزاد باشد. در این صورت اگر هوا سرد باشد می توانید در زیر چادر از لباس های ضخیم استفاده کنید. اما اگر هوا گرم باشد می توانید از لباس های نخی استفاده کنید تا با جریان داشتن هوا گرما زده نشوید.

به طور کلی چادرهای لبنانی ، چادرهای جلابیب ، چادرهای ملی و چادرهای کمری حسنا که به صورت چادرهای جلوبسته و با پوشش کامل ارائه می‌شوند، با نیاز سنجی بانوان زائر اربعین توانسته است ویژگی‌های تازه‌ای نظیر پوشش بهتر و راحتی بیشتر جهت پیاده‌روی اربعین و همچنین در آغوش گرفتن کودک را ارائه کند. این 4 محصول علاوه بر پوشش کامل، راحتی بالقوه ای را برای بانوان گرامی که در این ایام قصد تشرف به کربلای معلا را دارند فراهم کرده است.

بر اساس این مقاله، چادرهای لبنانی ، چادرهای جلابیب ، چادرهای ملی و چادرهای کمری حسنا دارای محاسنی از جمله : بسته بودن جلوی چادر، مقنعه سرخود، دکمه مخفی، کش بالای سر و پوشیه سرخود، آستین تلسکوپی، جیب داخلی و … هستند که می‌ توانند باعث یک پیاده روی راحت و سریع برای شما عزیزان بشوند.

برای پیاده روی اربعین بهتر است به سراغ چادرهایی نروید که مچ های تنگی دارند. در واقع آستین ها و مچ های چادر مناسب پیاده روی اربعین باید به گونه‌ای باشد که بانوان به راحتی بتوانند بدون این که چادر خود را در بیاورند وضو بگیرند. علاوه بر این توجه کنید که بهتر است به سراغ چادرهایی که سر هستند نروید. در این صورت باید مدام با چادر خود کلنجار بروید و آن را روی سر خود تنظیم کنید.

 

پیشنهاد این 4 مدل چادر‌، نتیجه بررسی نیاز زائرین و بانوان گرامی‌ در سال‌های گذشته در بزرگترین نشست جهان اسلام (اربعین حسینی) در بین بانوان زائر می باشند.

چادر لبنانی صدفی کن کن ژرژت شهر حجاب مدل ۸۰۴۲

چادر لبنانی ویژه پیاده روی اربعین اباعبدالله الحسین (ع)

در این بین برای این سفر پر از ثواب و معنویت، نیاز به رعایت برخی نکات و موارد است که اینجا در خصوص مسائلی که بانوان باید به آن توجه بیشتری داشته باشند می‌پردازیم:

  • انتخاب چادر مناسب برای پیاده روی اربعین
  • انتخاب کفش مناسب که راحت و سبک باشد
  • انتخاب کوله با وزن سبک
  • بردن صابون و اسپری ضد عفونی کننده دست
  • همراه داشتن قرص مسکن و سرماخوردگی
  • همراه داشتن ماسک
  • همراه داشتن یک ملافه

چادر حجاب جلابیب کرپ کن کن ژرژت شهر حجاب مدل ۸۰۴۷

چادر مشکی جلابیب برای پیاده روی اربعین

چادر ملی اداری کرپ کریستال شهر حجاب مدل ۸۰۰۳

چادر ملی جلوبسته ویژه پیاده روی اربعین

چادر کمری حسنا کرپ کن کن ژرژت شهر حجاب مدل ۸۰۴۶

چادر کمری حسنا ویژه پیاده روی اربعین اباعبدالله الحسین (ع)

ما در گروه شهر حجاب امیدواریم زائران گرامی‌ حضرت سید الشهدا (ع) در اربعین امسال نایب الزیاره و دعاگوی همکاران ما نیز باشند.

لطفا سوالات و نظرات خود را در زیر همه صفحه در قسمت نظرات در اختیار سایرین قرار دهید.

همچنین در صورت هر گونه سوال و مشاوره می توانید از طریق لینک زیر با همکاران پیشتیبان شهر حجاب، در ارتباط باشید. با رویی گشاده پاسخگویی سوالات شما عزیزان هستیم.

مشاوره و پشتیبانی خرید چادر مشکی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *