چه مدل چادری زیباتر است؟ + انواع چادر مشکی زنانه

امروزه با این سوالات بیشتر مواجهیم که : چه چادری زیباتر است، چه چادری بخرم، چه چادری خوشگل تر است، پس بهتر است بدانیم که در گذشته بیشتر خانم ها از چادر های معمولی و ساده استفاده می کردند که دوخت ساده ای داشت و بسیاری از خانم ها طریقه دوخت آن را بلد بودند . اما رفته رفته مدل های جدید چادر به بازار آمده است که علاوه بر اینکه پوشش کاملی را برای بانوان ایجاد می کند ، استفاده از آنها نسبت به چادر معمولی راحت تر است و خانم ها با پوشیدن آنها بهتر می توانند در اجتماع ظاهر شوند.چه مدل چادری زیباتر است؟ + انواع چادر مشکی زنانه

این چادر ها که هم اکنون در بین خانم های جوان محبوبیت ویژه ای دارند در طرح های و اسامی مختلف وجود دارند که در ادامه این بخش از مقالات شهر حجاب، شما را با مدل های مختلف چادر و مزیت های هر یک از آنها آشنا می کنیم.

چند مدل چادر مشکی داریم؟

چادر ساده

یکی از معروف ترین و در عین حال ساده ترین نوع چادر مشکی چادر ساده هست که از یک قواره پارچه یعنی 4.5 متر با عرض 115- 110 سانت و یا 3.5 متر با عرض 170 تشکیل می شود . برخی از خانم ها برای اینکه بتوانند این نوع از چادر را راحت تر بپوشند به آن کش می دوزند.

عکس چادر سنتی ساده ایرانی

چادر ملی

یکی از چادر های مورد علاقه خانم های بچه دار و دانشجو ، چادر ملی است که آزادی عمل بیشتری به آنها می دهد . این نوع چادر مانند چادر ساده ایرانی است و دارای آستین هایی برای بیرون آوردن دست ها می باشد . آستین این چادر ها را به صورت کلوش یا ساده می دوزند و یا در برخی مدل های چادر ملی آستین از آرنج به پایین است که آن را برای زیبایی بیشتر با حریر یا نوار و یا منجوق دوزی تزئین می کنند.

جلوی چادرهای ملی می تواند باز باشد و یا به وسیله زیپ و یا دکمه مخفی بسته شود و انتخاب آن بستگی به سلیقه شما دارد. خانم ها با پوشیدن این چادر بهتر می توانند در فعالیت های اجتماعی مشارکت داشته باشند و یا خیلی بهتر رانندگی کنند.

تصویر چادر ملی

چادر دانشجویی

یکی دیگر از چادرهایی که کاملا شبیه چادر ساده ایرانی است ، چادر دانشجویی می باشد و آنطور که در بخش معرفی محصول هم قبلا اشاره کرده ایم تنها تفاوت این نوع چادر با چادر ساده این است که شکاف های در این چادر برای بیرون آوردن دست ها وجود دارد که بدون به هم زدن فرم چادر ، می توانید برای انجام کارهایی مانند حمل کیف و یا گرفتن دست کودکتان به راحتی از دو دست خود استفاده کنید.

عکس چادر دانشجویی

چادر اماراتی

یکی از انواع چادرهای عربی ، چادر اماراتی می باشد که نسبت به سایر چادرهای مدل های عربی به علت داشتن آستین ‏ ‏های 40 سانیمتری ، اندامی ترهستند.جلوی این چادر را می توان بر اساس سلیقه با زیپ یا دکمه بست اما در کل این چادرها جلو باز هستند.

تصویر چادر اماراتی

چادر کمری قجری

یکی از قدیمی ترین مدل های چادر در ایران که در دوران قاجار رواج فراوانی داشته است چادر کمری یا قاجاری می باشد . این چادر که از جلو دو تکه به نظر می رسد و از پشت یک سره است و با کمربندی گره می خورد را مانند پیراهن از سر می پوشند.

این چادر با کمربندی از پشت گره می خورد. بلندی قسمت بالایی چادر که دسته های آن است تا روی زانو می رسد ، این قسمت با کش روی سر ثابت می شود و در مدل دیگری از این چادر قسمت بالا مثل یک مقنعه ی آستین دار است. دو تکه بودن چادر زمانی که شخص رو بگیرد ، مشخص نمی شود. مقدار پارچه ی به کار رفته در این نوع چادر به اندازه ی چادر ساده می باشد.

عکس چادر کمری قجری

چادر لبنانی

یکی از مدل های چادر که بسیار محبوب است مدل چادر لبنانی است که طراحی و زیبا و بخصوصی داردو علاوه بر پوشش کامل و مناسبی که برای بانوان ایجاد می کند دارای زیبایی ویژه ای است که آن را محبوب تر از چادرهای دیگر جلوه داده است و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

در مدل اصلی این چادر اگر فردی که این چادر را به سر کرده ، دست هایش را باز کند ، برای شما مانتوهای کلوش (خفاشی) تداعی می شود. این چادر آستین ندارد و روی آن قسمتی که به آن یک آستین 19 سانتی متری دوخته شده ، برای بیرون آوردن دست ها روی ایجاد گردیده است.

این چادر به کمک کش روی سر می ایستد . این چادر بسیار پوشیده است و می توان در زیر آن لباس راحتی را پوشید زیرا جلوی آن به با زیپ مخفی بسته شده است.

عکس انواع چادر لبنانی

چادر عبایی یا جده

یکی از اصیل ترین مدل چادرهای عربی ، چادر عبایی یا جده است . این چادر همانطور که در صفحه معرفی محصول قبلا مطرح شده است پوشش کاملی را برای بانوان ایجاد می نماید و سبب می شود که بانوان در این چادر راحت تر باشند زیرا این چادر که در بین اعراب به عبا معروف است پارچه زیادی به کار رفته و عرض زیادی نسبت به سایر مدل ها دارد.

تصویر چادر عربی

اگه نیاز به کمک و مشاوره داری، همین الان از طریق واتساپ با مشاوران شهر حجاب در ارتباط باش:

مشاوره و پشتیبانی خرید چادر مشکی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳۹ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *