سرمایه گذاری در پرنس ادوارد

سرمایه گذاری در پرنس ادوارد1

سرمایه گذاری در پرنس ادوارد

راه های زیادی برای سرمایه گذاری مثل خرید فرنچایز، راه اندازی بیزینس، خرید بیزینس و …. وجود دارد. شما می­توانید با سرمایه گذاری در پرنس ادوارد اقامت دائم کانادا را دریافت کنید.

سرمایه گذاری در پرنس ادوارد1

امکان مهاجرت خانوادگی از طریق سرمایه گذاری در پرنس ادوارد

برخلاف سایر روشهای مهاجرتی که اغلب به دریافت ویزای موقت (کاری، تحصیلی، توریستی و …) ختم می شوند، با سرمایه گذاری در پرنس ادوارد می توانید اقامت دائم کانادا را دریافت کنید. با داشتن اقامت دائم کانادا می توانید به سادگی اعضای خانواده خود را نیز به کانادا بیاورید. بله، با سرمایه گذاری مانند خرید فرنچایز در کانادا یا خرید بیزینس و دوراندیشی شما، خانواده تان نیز در رفاه خواهند بود. علاوه بر خانواده خود (شامل همسر و فرزندان) این امکان را خواهید داشت تا از بستگان نزدیک خود نیز برای پیوستن به شما در کانادا دعوت کنید.

برای این کار دو راه وجود دارد:

  • سوپرویزای کانادا
  • ویزای اسپانسرشیپ کانادا

در ادامه با این دو نوع ویزا آشنا می شویم:

سوپرویزای کانادا از طریق سرمایه گذاری در پرنس ادوارد

سوپر ویزا، یک ویزای توریستی مختص والدینی و پدربزرگ و مادر بزرگ هایی است که قصد دارند به فرزندان خود در کانادا سری بزنند. این ویزا در واقع همان ویزای توریستی است که با توجه به شرایط متقاضیان آن، جهت ارج و قرب نهادن هر چه بیشتر به والدین شهروندان کانادا، در آن تسهیلاتی بیشتر لحاظ شده است. علت نام گذاری این ویزا به Super visa نیز در اساس به همین جهت است.

تفاوت اصلی سوپر ویزای کانادا و ویزای توریستی عادی در زمان صدور ویزا و مدت زمان اقامت است. سوپر ویزا به نوعی ویزای قدرتمند محسوب می شود که تنها به والدین شهروندان یا دارندگان اقامت دائم کانادا اعطا می گردد. با داشتن این ویزا، متقاضی اجازه خواهد داشت تا 2 سال در کانادا اقامت داشته باشد. اما اقامت والدین در این مدت به صورت توریستی محسوب می شود.

سرمایه گذاری در پرنس ادوارد1

ویزای اسپانسرشیپ کانادا  از طریق سرمایه گذاری در پرنس دوارد

اگر شهروند کانادا باشید و یا اقامت دائم کانادا را داشته باشید می‌توانید اعضای نزدیک خانواده‌ی خود را با این روش مهاجرتی و ویزای اختصاصی آن وارد کانادا کنید. برای این منظور، باید به صورت قانونی حامی مالی یا اسپانسر (Sponsor) اعضا خانواده خود بشوید و در عمل، هزینه‌های ورود و زندگی آن‌ها را در کانادا تامین کنید.

اسپانسر یا حامی مالی فردی است که شهروند کاناداست و یا اقامت دائم کانادا را داراست. هم اسپانسر و هم فرد اسپانسر شونده که در واقع عضوی از خانواده اسپانسر کننده است باید شرایط و پیش‌نیاز‌هایی داشته باشند که در ادامه به آن‌ها خواهم پرداخت.

شهروند یا دارنده اقامت دائم کانادا می‌تواند افراد زیر را تحت حمایت مالی خود (Sponsor) قرار دهد:

  • زوج یا زوجه
  • شریک زندگی (هم جنس و یا از جنس مخالف)
  • همسر رسمی
  • بچه های وابسته
  • پدر و مادر
  • پدربزرگ و مادربزرگ
  • برادران یا خواهران، برادرزاده ها یا خواهرزاده ها، نوه یا نوه هایی که یتیم هستند، کم تر از ۱۸ سال سن دارند و ازدواج نکرده اند و یا در یک رابطه عرفی مشترک با شخص حامی هستند.
  • هر یک از اقوام دیگر با هر رابطه فامیلی، خانوادگی و شرایط سنی (اما فقط تحت یک سری شرایط خاصی که در ادامه اشاره می کنیم).
  • همراهان و بستگان وابسته به موارد فوق (از قبیل همسر، شریک زندگی یا فرزند وابسته آن ها)

اهمیت سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد

یکی از برنامه های مهاجرت استانی در منطقه پرنس ادوارد آیلند به جذب سرمایه گذاران و کار آفرینان اختصاص داده شده است. این برنامه که با عنوان Work Permit Stream نیز شناخته می شود، به سرمایه گذاران برای رونق بخشیدن به اقتصاد این منطقه، اجازه سرمایه گذاری و مهاجرت به پرنس ادوارد را می دهد.

برای سرمایه گذاری در این منطقه، ابتدا شرایط داوطلبان با توجه به سیستم امتیاز دهی که برای این برنامه سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است، مورد ارزیابی قرار می گیرد. سپس، در صورتی که متقاضی واجدالشرایط باشد، برای انجام مصاحبه دعوت خواهد شد.

درنهایت نیز با اعطای یک ویزای کار موقت به مدت 2 سال از متقاضی درخواست می شود تا کسب و کار خود را در این منطقه راه اندازی نماید. در صورتی که کسب و کار متقاضی بتواند انتظارات تعیین شده را برآورده نماید، به سرمایه گذار در پرنس ادوارد آیلند اقامت دائم کانادا اعطا خواهد شد.

دلایل سرمایه گذاری در پرنس ادوارد

  • کم جمعیت بودن: پرنس ادوارد آیلند کوچک ترین و کم جمعیت ترین ایالت کانادا است بنابراین اگر از آن دسته از افرادی هستید که به دنبال آرامش در یک شهر کوچک کم جمعیت و آرام می گردید، بدون شک این منطقه می تواند برای زندگی شما راهگشا باشد. با زندگی در پرنس ادوارد آیلند می توانید زندگی سرشار از آرامش و به دور از هیاهو داشته باشید.
  • اخذ اقامت دائم شخص سرمایه گذار و خانواده وی: اگر از طریق سرمایه گذاری یا کارآفرینی، اقدام به مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد کنید، می توانید به راحتی برای خود و سایر اعضای خانواده (همسر و فرزندان زیر سن قانونی و تحت تکفل) اقامت دائم این کشور را دریافت نمایید و از مزایای آن بهرمند شوید.
  • بازار کار نسبتا خوب: پرنس ادوارد آیلند جزو ایالت هایی است که فعالیت صنعتی در زمینه های مختلف در آن انجام می گیرد. از صنایع عمده و مهم این استان می توان به صنعت گردشگری، کشاورزی، ماهیگیری و صنعت تولیدی اشاره کرد. اهمیت این صنایع در جزیره پرنس ادوارد سبب شده تا این استان بازارکار پر رونقی داشته باشد و جزو گزینه های انتخابی به خصوص برای مهاجران قرار گیرد.
  • وجود طیف گسترده ای از فرهنگ ها: همانطور که در قسمت های بالا ذکر شد، به دلیل حضور مهاجران در جزیره پرنس ادوارد، طیف وسیعی از فرهنگ ها در این شهر به وجود آمده است که همین مورد سبب شده تا زندگی برای افراد غیر بومی نسبتا آسان تر باشد. شیوه برخورد با افراد مهاجر و عدالت اجتماعی در این استان موجب برابری در بین همگان شده است. بنابراین افراد می توانند برای به دست آوردن یک شغل یا موقعیت اجتماعی صرف نظر از بومی بودن یا نبودن در جایگاه درست قرار گیرند.

حداقل شرایط سرمایه گذاری در پرنس ادوارد

  • حداقل 3 سال سابقه مالکیت بیزنس یا سابقه مدیریتی در 5 سال گذشته
  • محدودیت سنی (سن بین 21 تا 59 سال)
  • حداقل مدرک زبان CLB 5
  • حداقل مدرک تحصیلی دیپلم
  • حداقل سرمایه گذاری با براورد قیمت دلار کانادا در پرنس ادوارد 150 هزار دلار و حداقل دارایی 600 هزار دلار است.

صنایع پولساز جهت سرمایه گذاری در پرنس ادوارد

صنعت کشاورزی و صنعت گردشگری از جمله صنایع مهم پرنس ادوارد هستند که دارای پتانسیل بالقوه ای برای سرمایه گذاری هستند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *