نکات مهمی که در رابطه با تزریق چربی باید بدانید !

امروزه زیبایی صورت و اندام یکی از نکات بسیار مهم برای همه افراد به خصوص خانم ها می باشد. با افزایش سن علاوه بر اینکه پوست شل می شود و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد، به مرور زمان حجم خود را نیز از دست می دهد و برخی از نواحی به ویژه گونه ها و لب ها ظاهری گود پیدا می کنند که چهره ای خسته را تداعی می کند. برای جبران این موارد و بسیاری موارد دیگر که افسردگی یا از بین رفتن هارمونی پوست وجود دارد می توان از فیلرها و تزریق چربی توسط بهترین دکتر تزریق چربی در تهران استفاده کرد.

تزریق چربی چه کاربردهایی دارد؟

از تزریق چربی می توان برای حجم دادن به تقریباً هر قسمتی از بدن که در طول فرآیند پیری حجم خود را از دست داده است، به دلیل عوامل ارثی، بیماری ها یا عوامل دیگر استفاده کرد. برخی از کاربردهای تزریق چربی عبارتند از:

  • تزریق چربی در صورت برای حجم دادن، اصلاح انحنای سطح (کانتور)، رفع چین و چروک، درمان افتادگی و فرورفتگی زیر چشم، گردن و چانه
  • پوست پشت دست را جوان کنید و به این ناحیه حجم دهید
  • تزریق چربی به سینه ها برای افزایش حجم، اصلاح شکل یا بهبود نتایج جراحی سینه
  • به باسن حجم بدهید

مجله تاپتنا بهترین مرجع رسمی معرفی بهترین ها در ایران و جهان می باشد ،که به شما همراهان عزیز کمک میکنه تا بتونید بهترین های هر حوزه رو خیلی راحت پیدا کنید .

ویژگی های بهترین دکتر تزریق چربی در تهران

تزریق چربی به عنوان یکی از روش های سرپایی که برای اهداف زیباسازی و جوانسازی انجام می شود، شناخته می شود. به همین دلیل بسیاری از پزشکان این کار را در مراکز زیبایی انجام می دهند. متاسفانه بسیاری از این افراد صلاحیت انجام تزریق چربی را ندارند و مراجعه به آن اصلا توصیه نمی شود. اما این سوال پیش می آید که یک پزشک خوب برای تزریق چربی چه ویژگی هایی دارد و چگونه می توان از انتخاب او مطمئن شد.در زیر فهرستی از مهمترین ویژگی های یک پزشک خوب را گردآوری کرده ایم:

  • پزشک خوب برای تزریق چربی، پزشکی است که دوره های لازم را گذرانده و با آناتومی بدن انسان آشنا باشد.
  • پزشک باید اطلاعات خود را با توجه به پیشرفت علم در زمینه مجسمه سازی به روز کند.
  • بهترین دکتر تزریق چربی در تجریش و تهران، فردی است که علاوه بر تسلط کامل به روش های استخراج چربی، سرعت مداخله مناسبی برای به حداقل رساندن زمان جلسه درمان داشته باشد.
  • در حین استخراج و تزریق مجدد چربی نه تنها توانایی و تجربه پزشک متخصص اهمیت دارد، بلکه تیم پزشکی وی نیز باید مهارت کافی را داشته باشد.
  • تجهیزات و ابزار پزشک برای استخراج و تزریق مجدد چربی مهم است و تمامی وسایل مورد نیاز برای انجام این روش باید در اختیار پزشک و تکنسین ها باشد.

 

آیا تزریق چربی یک روش بی خطر است؟

آره. یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از تزریق چربی باید بدانید این است که این روش یکی از مطمئن ترین روش های جوانسازی و زیبایی است. چرا اینطوریه:

  • بیهوشی عمومی لازم نیست و می توان از بی حسی موضعی استفاده کرد. بنابراین خطر بیهوشی وجود ندارد.
  • برای تزریق چربی از سوزن های بسیار کوچک استفاده می کنیم و هیچ بریدگی یا زخمی در ناحیه تحت درمان ایجاد نمی شود.
  • برخلاف سایر روش های تزریقی مانند تزریق ژل و بوتاکس، از هیچ ماده خارجی استفاده نمی شود. زیرا چربی استفاده شده در این روش از بدن خود شما گرفته می شود.
  • دوره نقاهت این روش نسبت به ایمپلنت مصنوعی بسیار سریعتر و دردسر کمتری دارد.

مراقبت های قبل از تزریق چربی

در جلسه مشاوره، پزشک متخصص کلینیک توضیحات دقیق و کاملی را به شما می دهد. همچنین اگر سوالی دارید می توانید از پزشک بپرسید. معاینه فیزیکی دقیق همراه با دریافت مدارک پزشکی از دیگر بخش های جلسه مشاوره است.

قبل از تزریق چربی، ممکن است برای بررسی تغییرات و نتایج، عکس هایی از شما گرفته شود. قبل از تزریق چربی باید موارد زیر را رعایت کنید که در کلینیک به شما توضیح داده می شود:

  • حداقل 6 هفته قبل از تزریق چربی سیگار نکشید. مواد موجود در سیگار و سایر محصولات تنباکو، روند بهبود زخم را کند کرده و دوره نقاهت را طولانی تر می کند.
  • حداقل 10 روز قبل از تزریق چربی، از مصرف آسپرین، داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی (مانند ایبوپروفن، ژلوفن و ادویل) و هر گونه ویتامین یا دارویی که خطر خونریزی را افزایش می دهد، خودداری کنید. داروهای مصرفی خود را حتما با پزشک خود چک کنید تا خدای ناکرده دچار عارضه ای نشوید.
  • به یاد داشته باشید که برای تمام درمان های پزشکی (تهاجمی و غیر تهاجمی)، بدن شما باید هیدراته و پر از آب باشد. کم آبی بدن باعث کاهش اثرات و کاهش سرعت بهبودی می شود. بنابراین قبل از تزریق چربی، مقدار زیادی آب و مایعات بنوشید.
  • ترتیبی دهید که شخصی بعد از تزریق چربی شما را به خانه برساند و حداقل 24 ساعت در کنار شما بماند.
  • اگر سابقه استفاده از داروهای ایزوترئونین (مانند راکوتان) دارید یا از داروهای استروئیدی (کورتون ها) یا داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی استفاده می کنید، حتما قبل از تزریق چربی به پزشک کلینیک اطلاع دهید.

کلام آخر 

 فردی که تصمیم به انجام تزریق چربی خود توسط بهترین دکتر تزریق چربی در تهران را دارد، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین دکتر تزریق چربی در تهران می‌کنند. این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی تزریق چربی شما دارد. انتخاب بهترین دکتر تزریق چربی در تهران توسط سایت تاپتنا به شما کمک می کند تا یک جراحی حرفه ای و خوبی را تجربه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *