مزایا و معایب خرید چادر از دیجی کالا

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش تقاضا، بسیاری مایحتاج خود را حتی کالاهای اساسی زندگی را به صورت اینترنتی و از فروشگاه های آنلاین تهیه می نمایند. خرید چادر از دیجیی کالا و یا سایت ها مشابه دیگر نیز نمونه ای از این مورد می باشد که می تواند زندگی را ساده تر نماید و به کار های روزمره سرعت بیشتری ببخشد. اما آیا درست است که به خرید چادر به سراغ سایت های اینترنتی برویم؟ از آن مهمتر سایت های بزرگی مانند دیجی کالا و … برای خرید مواردی همچون پوشاک، چادر نماز و ست عبادت و … مناسب هستند؟ چه مشکلاتی برای خرید چادر دیجی کالا وجود دارد؟ روند کار به چه صورت است و چندین مودر دیگر که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت.

خرید آنلاین چادر

خرید آنلاین چادر با توجه به محاسن زیادی که برای خریداران فراهم می آورد؛ بسیار مورد توجه واقع شده است. روز به روز نیز با افزایش تقاضا و همچنین تنوع و تعدد مدل های مختلف که توسط طراحان و تولید کنندگان چادر ارائه می گردد؛ اولین و در دسترس ترین مکان برای تهیه چادر فروشگاه های اینترنتی محصولات حجاب می باشند.

اما برای خرید آنلاین چادر همواره باید نکاتی را در نظر داشته باشید. به جرات می توان گفت که اعتبار یک برند حجاب مهم ترین موردی است که برای اطمینان خریدار و شکل گرفتن یک خرید مطمئن لازم و حیاتی می باشد. این اعتبار تنها با ارائه محصولات حجاب با کیفیت اعم از چادر مشکی، انواع چادر آستین دار، چادر لبنانی، چادر عربی و … میسر می گردد.

زمانی که از کیفیت صحبت می کنیم. تنها منظور ما یک مفهوم کلی از آن نمی باشد؛ بلکه کیفیت در جنبه های مختلفی از جمله مرغوبیت پارچه چادر، تمیزی دوخت، مدل های بروز، طرز صحیح برخورد و پاسخگویی به مشتری، نحوه رسیدگی به شکایات، رعایت انصاف در قیمت گذاری محصولات و … را نیز در بر خواهد گرفت.

بنابراین لازم است تا در هنگام خرید آنلاین چادر از وبسایت های مانند دیجی کالا و یا سایر فروشگاه های آنلاین حجاب به اعتبار آن ها توجه نمایید. البته در رابطه با دیجی کالا این اعتبار ثابت شده می باشد. اما در مورد ارائه محصول از طرف تامین کنندگان این فروشگاه اینترنتی کمی بیشتر دقت نمایید.

در مقابل نیز افرادی هستند که خرید آنلاین را برای هر نوع پوشاک و لباسی مناسب نمی دانند. به عنوان مثال در مورد این افراد لازم است تا حتما خودشان به طور مستقیم و از نزدیک محصول مورد نظر چادر، کفش، مانتو …. را بررسی و با سایر محصولات موجود در فروشگاه مقایسه نمایند. البته برای خرید از فروشگاه های گمنام، مخصوصا برای خرید های اول چنین راه حلی کاملا منطقی و عقلانی به نظر می رسد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که در برخی موارد این امر میسر نمی باشد.

به عنوان مثال برخی از فروشگاه های حجاب تازه کار که به تازگی فعالیت خود را در این زمینه آغاز نموده اند و خرید حضوری نیز ندارند. و یا بسیاری از فروشگاه های حجاب دارای شعبی خارج از شهر محل سکونت شما هستند. به این ترتیب لازم است تا برای خرید محصول مورد نظر خود دل را به دریا بزنید و به فروش آنلاین چادر اعتماد نمایید.

انواع فروشگاه آنلاین حجاب

اغلب فروشگاه و گالری حجاب که فروش حضوری دارند؛ دارای یک وب سایت و فروشگاه آنلاین ملزومات حجاب نیز می باشند.

فروشگاه های آنلاین حجاب به صورت اختصاصی به فروش محصولات حجاب اعم از انواع چادر مشکی و چادر نماز و یا سایر ملزومات از قرآن، مهر، تسبیح گرفته تا انواع اکسسوری حجاب مانند گیره روسری، ست ساق دست و روسری و … می پردازند. برخی از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی که به صورت تخصصی در زمینه ارائه محصولات حجاب مشغول به کار هستند عبارت است از …… .

شما عزیزان می توانید علاوه بر خرید از این مجموعه های پربازدید، برای خرید خود از مشاوران متخصص راهنمایی نیز دریافت نمایید. به این ترتیب خرید مطمئن و مطابق با نیاز خود داشت.

اما برخی از فروشگاه های آنلاین حالتی عمومی تر دارند و همچون یک فروشگاه بزرگ به  فروش انواع و اقسام مایحتاج شما مشغول هستند؛ که بخشی از آن شامل فروش محصولات حجاب می گردد.

اما خرید از وبسایت هایی که حالتی عمومی تر دارند و به فروش اجناس مختلف در زمینه های متنوع می پردازند؛ در کنار مزایای بسیار ارزشمندی که ارائه میدهند؛ همواره دارای معایبی نیز خواهد بود.

معایب خرید چادر دیجی کالا

–        تخصصی نبودن حوزه فعالیت فروشگاه اولین و مهمترین مورد در زمینه خرید چادر از وبسایت های کلی و عمومی به شمار می رود.

–        عدم امکان دریافت مشاوره در رابطه با سایز، پارچه، دوخت، کاربرد و … در هنگام خرید چادر به ویژه چادر مشکی که دارای سایز بندی و کاربردی در بیرون از منزل دارد.

–        استفاده از تامین کنندگان بسیار زیاد برای فروش چادر دیجی کالا، که این امر نظارت و هماهنگی میان آن ها را دشوار تر می نماید. در نتیجه محصولی که به دست مشتری میرسد اغلب دارای ایراد می باشد و لازم است با پیگیری زیاد مرجوع گردد.

–        عدم امکان صحبت مستقیم با فروشنده اصلی کالا در رابطه با جزییات بیشتر محصول مورد نظر

مزایای خرید چادر دیجی کالا

–        قطعا اعتبار وبسایت می تواند خریدی مطمئن را برای مشتریان فراهم آورد.

–        وجود تامین کنندگان متنوع برای یک محصول مانند چادر دیجی کالا موجب می گردد تا قیمت آن رقابتی باشد که برای مشتریان مقرون به صرفه تر خواهد بود.

–        امکان خرید سایر محصولات مورد نیاز به همراه چادر دیجی کالا از یک سایت که موجب صرفه جویی در وقت نیز می گردد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *