نکاتی که باید قبل رزرو باغ تالار بدانیم!

همه ما نیاز به وجود عاشقانه کسی داریم که سقف زندگی‌مان را کنار او بسازیم. بقول فرهاد مهراد سقفی محکم‌تر از آهن؛ سقفی آن‌قدر محکم و پابرجا که هیچ طوفانی ویرانش نکند. خانه‌ای با سقفی بلند به وسعت قلب و روح و احساسمان به یکدیگر. آجر به آجر این خانه را با عشق و تعهدمان به یکدیگر روی هم می‌چینیم. شب عروسی در باغ تالار پیوندی بین دو قلب عاشق و شروعی برای ساختن یک سقف رویایی است.

بهترین انتخاب برای رقم زدن شبی رمانتیک، برگزاری مراسم عروسی در فضای باز و طبیعت بکر یک باغ تالار زیبا است؛ می‌خواهد در خنکی پاییز باشد یا گرمای تابستان. اگر دوست دارید مراسم عروسی خود را در باغ تالار برگزار کنید، بیاتوعروسی همراه همیشگی شما، با معرفی بهترین باغ تالار های تهران و ایران در خاص‌ترین شب زندگی‌تان کنار شماست.

 

باغ تالار و فصل باران های بی امان

اگر دوست دارید مراسم عروسی در فصل پاییز و باغ تالار برگزار شود باید فکری برای باران‌های ناگهانی هم بکنید. پیشنهاد می‌کنیم که خیلی به گزارش هواشناسی اعتماد نکنید. بهتر است با کمی دور اندیشی سالن داخلی باغ تالار را برای بروز باد و باران‌های احتمالی آماده کنید. به خاطر آسایش مهمان‌ها هم که شده قبل از برگزاری مراسم حتماً سیستم تهویه گرمایش باغ تالار را چک کنید. در روزهای خنک پاییز بهتر است با نوشیدنی گرم مثل قهوه، چای یا انواع دم‌نوش‌ها از مهمان‌ها استقبال کنید.

 

آفتاب داغ تابستان و باغ تالار

 من از آن دسته آدم‌هایی بودم که هیچ‌وقت نتوانست دلش را با تابستان صاف کند. یکی از خصومت‌های همیشگی این فصل گرم با پوست من، آفتاب سوختگی و خارش شدید دستم بود. برای همین خیلی وقت‌ها از پوشیدن لباس آستین کوتاه در کودکی محروم شدم. خب حالا تصور کنید مهمانی مثل من را به جشن عروسی خود در باغ تالار دعوت کرده‌اید. آن هم در فضای باز و زیر نور خورشید داغی که لحظه‌ای آسمان را رها نمی‌کند! یادتان نرود که حتماً سایه بان‌های بزرگی برای مهمان‌ها در فضای باغ تالار بگذارید. یادتان باشد که سیستم سرمایشی باغ تالار را هم از قبل چک کنید تا مهمان‌ها بیشتر کلافه نشوند. در کنار همه سختی‌های تابستان اما یک‌ چیز خیلی می‌چسبد. آن ‌هم نوشیدنی‌های خنکی مثل انواع کوکتل‌ها، آبمیوه‌های فصل، اسموتی و انواع بستنی‌ها است. می‌توانید با نوشیدنی و دسرهای خنک در این فصل گرم از مهمانان پذیرایی کنید تا گلویی تازه کنند.

 

دکوراسیونی چشم نواز در باغ تالار

 ظاهر اولین چیزی است که در لحظه اول به چشم می‌آید. همین‌طور بودن در محیطی که همه المان‌ها در تناسب درستی باهم قرار دارند باعث آرامش ذهن مخاطب می‌شود. این روزها شاهد پیشرفت بسیاری در زمینه دکوراسیون و معماری محیط در باغ تالار ها هستیم. تنوع بسیاری در نوع دیزاین سفره عقد برای هر نوع سلیقه‌ای وجود دارد. اگر می‌خواهید تالار عروسی کوچک در تهران رزرو کنید، از قبل نوع چیدمان و تعداد میز و صندلی‌های باغ تالار را با تیم تشریفات هماهنگ کنید. اگر باغ تالار انتخابی شما تیم تشریفات نداشت نگران نباشید، بیاتوعروسی بهترین گروه‌های تشریفات و برنامه ریزی مراسم ازدواج را به شما معرفی می‌کند.

 

خدماتی که قبل از رزرو باغ تالار برای آسایش مهمان‌ها و برگزاری یک مراسم خوب باید به آن‌ها توجه کنید شامل:

  • ارتفاع بلند سالن داخلی باغ تالار، زیرا سقف کوتاه باعث خستگی و گرفتگی مهمان‌ها می‌شود و همینطورممکن است تیم فیلم‌برداری دچار مشکل شوند.
  • پارکینگ اختصاصی بزرگ؛ تصور کنید مهمان‌ها یک ساعت تمام درگیر پیدا کردن جا پارک شوند یا در طول مراسم ذهنشان درگیر امنیت ماشین پارک شده در کوچه است! وجود پارکینگ یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب باغ تالار است.
  • آژانس برگشت برای مهمان‌ها؛ اگر باغ تالار انتخابی شما از شهر کمی دور باشد برخی مهمان‌ها که وسیله ندارند ممکن است هنگام برگشت به مشکل بخورند.
  • سرویس بهداشتی تمیز، فکر کنید مهمان شما با سرویسی مواجه شود که به اندازه قرن‌ها با کلمه بهداشتی فاصله دارد.
  • رختکن با فضای مناسب، به خاطر دارم آخرین باری که به مراسم عروسی یکی ا ز فامیل‌ها دعوت شدیم با رختکنی مواجه شدیم که جای سوزن انداختن نبود و همه مهمان‌ها کلافه شده بودند. رختکن با فضای مناسب را به عنوان یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب باغ تالار در نظر بگیرید.
  • جنس روکش میز و صندلی‌ها؛ در زمان انتخاب باغ تالار، به رنگ و جنس روکش‌ها و رومیزی‌ها توجه کنید. حتماً به مدیر تشریفات تأکید کنید که یک روز قبل از مراسم روکش‌ها شسته شده باشند؛ تا روز برگزاری مراسم در باغ تالار ، مهمان‌ها شاهد رومیزی‌های لک‌دار نباشند.

 

چقدر باید برای باغ تالار هزینه کنیم؟

یکی از مسائل مهمی که قبل ازدواج، ذهن خانواده‌ها را درگیر می‌کند هزینه برگزاری مراسم در باغ تالار است. خانواده‌ها باید درباره تشریفات عروسی با یکدیگر مشورت کنند. آیا طرفدار تجملات هستید و دوست دارید همه چیز در چشم مهمان‌ها برق بزند؟ یا جز آن دسته افرادی هستید که سادگی را به‌عنوان سبک زندگی خود انتخاب کردند؟ یا محدودیت بودجه دارید و به دنبال باغ تالار ارزان یا باغ تالار بدون ورودی در تهران هستید؟ در قدم اول فهرستی از مهمان‌ها تهیه کنید. سپس بودجه خودتان را تنظیم کنید و خدماتی که می‌خواهید را در برنامه خود بگنجانید. اگر هم به دنبال باغ تالار در تهران با قیمت مناسب هستید باید حواستان به برخی نکات باشد. مثلاً در فصل‌ تابستان و بهار یا روزهای خاصی مثل اعیاد و ولادت‌ها قیمت باغ تالار ها افزایش دارد.

 

خدمات و تشریفاتی که در باغ تالار ها ارائه می‌شوند و ممکن است در قیمت باغ تالار تأثیر بگذارند شامل:

  • گل‌آرایی ورودی عروس و داماد
  • هلیکوپتر
  • کالسکه عروس
  • ماشین اجاره‌ای
  • آتلیه تخصصی عکاسی و فیلم‌برداری برای فرمالیته
  • اجاره لباس عروس
  • تیم میکاپ مستقر در باغ تالار
  • استفاده از نور ملایم فانوس در شب
  • مشعل آرایی
  • شمع آرایی
  • آتش بازی و مه خشک در بدو ورود عروس و داماد
  • نورپردازی فضای رقص
  • سیستم صوت و موزیک
  • موسیقی زنده
  • کافی‌شاپ یا چایخانه در فضای بیرونی باغ تالار
  • فضای بازی کودکان

 

بیا تو عروسی همراه همیشگی شماست

ما در این روزهای پرتنش کنار شما هستیم. بیا تو عروسی در دهمین سال فعالیت خود، عروس و دامادهای عزیز را جهت برگزاری بهتر مراسم ازدواجشان راهنمایی می‌کند. سایت ما در معرفی بهتر خدمات و تشریفات مراسم عروسی شما را یاری می‌رساند. جهت اطلاع از جزئیات خدمات باغ تالار ها می‌توانید به سایت بیا تو عروسی مراجعه کنید.

منبع: Bia2aroosi.com

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *