نکات مهم در خرید چادر مشکی که هر بانوی محجبه ای باید بداند!

نکات مهم در خرید چادر مشکی نکاتی هستند که اگر رعایت نشوند می توانند کل استایل مان را دگرگون کنند. آخر ما هر چیزی که بپوشیم (در آخر وقتی بیرون از خانه ایم) تنها چادر مان دیده می شود، پس این خیلی مهم است که چادر زیبایی به سر داشته باشیم. در مورد چادر های روزانه اینکه با چادر راحت باشیم و در مورد چادر های مجلسی اینکه با آنها احساس شیک پوش بودن داشته باشیم بسیار حائز اهمیت است. همچنین در خوب یا بد بودن چادر مشکی نکات زیادی مثل مشکی بودن چادر، کیفیت دوخت، نوع و مرغوبیت پارچه، مناسب فصل بودن و… دخیل هستند البته در این میان قیمت مناسب را نیز نباید از یاد برد! بررسی کردن همه این پارامتر ها کار بسیار مهم و سختی است بنابراین ما در ادامه برخی از مهم ترین نکات در خرید چادر مشکی را برای شما جمع آوری و به زبان ساده بیان کردیم. اگر هم خواستید تمام این راه ها را میان بر بزنید و یک راست بروید سر اصل مطلب و خریدن یک چادر بی نقص در پاراگراف آخر ما برای شما یک راه مخفی قرار دادیم.

1- نوع و کاربرد چادر

قطعا مهم ترین اصلی که در خرید چادر مشکی باید به آن توجه داشته باشید کاربرد چادر مشکی و اینکه در چه مواقعی می خواهید از چادر استفاده کنید است، به عنوان مثال اگر فعالیت های اجتماعی زیادی انجام می دهید که نیاز به آزاد بودن بدن دارند چادر ایرانی مناسب شما نیست و اگر قصد پوشیدن چادر در مجالس و مهمانی ها را دارید بهتر است از چادر های گلدوزی شده یا جواهر دوزی استفاده کنید. پس قبل از خرید چادر مشکی مهم ترین نکته از دفتر نکات خرید چادر مشکی را به یاد بیاورید و با خود بیندیشید که این چادر را در کجا خواهید پوشید؟ و بعد اقدام به خرید کنید.

2- جنس پارچه

الگانس، کن کن، حریر اسود، کریستال، کرپ کن کن، مهاراجه و… همه و همه فقط بخش کوچکی از دریای پارچه های چادر مشکی هستند و از طرفی قانونی وجود ندارد که به شما بگوید کدام پارچه چادر بهتر است؟ چون اصلا بهترین پارچه وجود ندارد! اینکه کدام پارچه بهتر است را فقط اینکه شما در چه فصلی و در چه مکانی از چادر استفاده می کنید تعیین می کند. (وقتی مدل پارچه خود را با توجه به نیاز تان انتخاب کردید می توانید با ریز بافت بودن و مشکی بودن پارچه انواع مختلف آن جنس را با هم مقایسه کنید) همان طور که قبل تر نیز اشاره کردیم مورد بعدی از نکات مهم در خرید چادر مشکی، مشکی بودن پارچه چادر است: در نور نه خیلی کم و نه خیلی زیاد با دقت پارچه را بررسی کنید تا از مشکی بودن آن اطمینان یابید و همچنین با کشیدن یک پارچه سفید نمدار روی چادر از رنگ ندادن آن مطمئن شوید.

3- طرح و نقش چادر

درمورد چادر های ملی، دانشجویی و این جور چادر های ساده نگرانی از بابت مدل وجود ندارد، زیرا همه آنها مدل یکسانی دارند، اما در مورد چادر های مجلسی موضوع کمی فرق می کند، در مورد آنها خیلی مهم است که بعد از مقدار زیادی پول پرداخت کردن، شما مجبور نشوید در آخر یک چادر مدل قدیمی سرتان کنید. خلاقیت در طرح و نقش های چادر باعث می شود که شما به هر مهمانی پا گذاشتید همه نگاه ها به شما و طرح جذاب چادرتان باشد. چادر از آن جور چیزهایی نیست که هر روز هزاران مدل جدید و رنگ و لعاب تازه به خود بگیرد، پس در این میان که چادر همیشه سادگی و اصالت خاص خود را دارد چادر مدل جدید و جذاب به سر کردن واقعاً کار سخت و نهایت با سلیقگیست!

4- قیمت چادر

بیایید این فاکتور را جدی بگیریم، هیچ کس دلش نمی خواهد پول اضافه پرداخت کند! متاسفانه تمام اجناس بازار یا بی کیفیت و ارزان قیمت هستند یا اگر محصولی چشم نواز است در عوض فروشندگان هر قیمتی که دلشان خواسته روی آن گذاشته اند، با همه این ها این روزها خیلی سخت می شود جنس قیمت مناسب، با کیفیت و مد روز پیدا کرد. البته از یاد نبریم که این کار سخت، کاری ممکن است مثلا اگر از تولید کننده هایی مثل شهر حجاب خرید کنید به دلیل اینکه واسطه ها میان شما و تولید کننده به طور کل حذف می شوند قیمت به شدت کاهش خواهد یافت. شما با خرید از تولید کننده های ایرانی هم از تولید ملی حمایت می کنید و هم ارزان تر، با کیفیت تر و مد روز تر خرید خود را انجام می دهید.

6- فروشگاه و برندی که از آن چادر می خرید

چادر خریدن واقعا کار سختی است و نکات مهم در خرید چادر مشکی فراوان اند. در خرید چادر مشکی شما باید کیفیت دوخت، جنس و رنگ پارچه، مرغوبیت، کیفیت زیپ یا جا دکمه ای و خیلی چیزهای کوچک و بزرگ دیگر را بررسی کنید. اما چرا به جای همه این کار ها به یک نام و برند آشنا اعتماد نکنید؟ وقتی از یک فروشگاه معتبر و شناخته شده مثل شهر حجاب خرید می کنید دیگر نگرانی تان فقط باید از بابت مدل باشد که آیا با سلیقه تان جور در میاید یا نه، همین و بس،  باقی نگرانی ها را به برند چادر تان بسپارید، اگر آنها مثل شهر حجاب باشند از پسش بر می آیند!

الوعده وفا! بعد از تمام این ها باید بگویم که ما یادمان نرفته که به شما قول یک راه مخفی برای میان بر زدن دردسر های خرید چادر مشکی را داده بودیم، در واقع شهر حجاب همان میان بر است. با شهر حجاب چشم بسته خرید کنید و مطمئن باشید که حتی سال ها بعد از خرید تان پشیمان نمی شوید! خلاقیت در طرح و نقش، جنس مرغوب، قیمت مناسب، دوام و کیفیت و همه و همه نکاتی هستند که شهر حجاب در مورد محصولاتش آنها را تضمین می کند.  حالا کار شما تنها این است که مدل مورد علاقه تان را انتخاب کنید، به فروشگاه شهر حجاب در مشهد بروید یا از همین سایت به صورت آنلاین خرید کنید. خیال تان راحت شد؟ دیگر لازم نیست نگران کیفیت باشید!

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *